خرید لباس فرم قنادی + مشخصات و قیمت

خرید لباس فرم قنادی به همراه مشخصات و قیمت این محصول موضوعات مورد بررسی ما در این مقاله از وبسایت آراد لباس کار خواهد بود لذا با ما همراه باشید تا در ادامه به این موضوع بپردازیم.

لباس فرم قنادی

بدون شک در همه شغل ها باید از یک پوشاک مناسب استفاده شود و شغل قنادی نیز از جمله شغل هایی است که نیاز به استفاده از لباس در این شغل وجود دارد.

استفاده از لباس مناسب برای شغل قنادی بیشتر به جهت مباحث بهداشتی است؛ چرا که در این شغل معمولاً محصولات خوراکی تولید می‌شود در نتیجه به جهت مسائل بهداشتی باید افراد شاغل در این محیط ها از لباس مناسب استفاده کنند.

لباسی که برای شغل قنادی مورد استفاده قرار می گیرد معمولا به صورت روپوش های آستین کوتاه است که معمولاً هم رنگ سفید را شامل می شود.

بسیاری از قنادی ها معمولاً لباسی که برای نیروهای خود می‌گیرند به صورت ست کامل می باشد که علاوه بر روپوش، کلاه پیشبند و شلوار را نیز دارا است.

این لباس به صورت مردانه و زنانه تولید شده و قسمت های مختلفی داشته که در این محیط هم بانوان و هم آقایان استفاده می کنند.لباس فرم قنادی

مشخصات لباس فرم قنادی

لباس فرمی که قرار است در محل کار مورد استفاده قرار دهید باید به صورتی باشد که زمانی که آن را می پوشید احساس راحتی داشته باشید و در واقع مانع از انجام کار نشود.

لباس فرم قنادی معمولا از جنس تترون، ترگال و کجراه است که به صورت روپوش به همراه کلاه، پیشبند و شلوار می باشد.

با توجه به اینکه مباحث بهداشتی در شغل قنادی اهمیت بسیار بالایی دارد لباس هایی که در این شغل مورد استفاده قرار می‌گیرد باید از رنگ های روشن باشد تا کوچکترین کثیفی بر روی لباس خود را نشان دهد.

یکی از ویژگی هایی که لباس قنادی باید داشته باشد این است که پارچه تولید شده در آن باید قابلیت شستشوی مداوم را داشته باشد چرا که این شغل به جهت موارد بهداشتی باید لباس ها پیوسته مورد شستشو قرار بگیرد.

جدول

از دیگر مشخصات لباس فرم قنادی این است که معمولاً دوخت به نسبت خوبی دارد و تولید کننده ها با توجه به شرایط محیط این کار اقدام به تولید آن می کنند.لباس فرم قنادی

خرید لباس فرم قنادی

در هنگام خرید لباس فرم از جمله لباس فرم قنادی باید به نکات زیادی توجه کرد که به چند مورد به صورت خیلی خلاصه اشاره می کنیم.

نکته اول سایز لباس فرم می باشد و لذا شما به عنوان یک خریدار باید سایز لباس فرم را که قرار است تهیه کنید و به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید که متناسب با سایز بدنتان باشد.

نکته دوم در انتخاب لباس فرم باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر قرار است در محل کار لوازم جانبی مانند تلفن همراه را با خود جابجا کنید دارای جیب و یا محلی برای گذاشتن دیگر وسایل در لباس باشد.

جنس لباس فرم نیز اهمیت بسیار بالایی دارد چراکه اصلی ترین عامل تاثیر گذار در کیفیت تمام شده این محصول بدون شک همان پارچه به کار برده شده در تولیدش است که مشخص کننده کیفیت نهایی خواهد بود.

با در نظر داشتن این موارد در هنگام خرید لباس فرم قنادی خواهید توانست انتخابی مطمئن داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید.خرید لباس فرم قنادی

قیمت لباس فرم قنادی

قیمت هر لباسی به عواملی مانند پارچه استفاده شده در تولید آن و همچنین طرح دوخت بستگی دارد.

پارامتر های دیگری مانند سایز آن لباس، رنگش و همچنین برند لباس می تواند در قیمت تمام شده تاثیر داشته باشد.

شما می توانید به صورت آنلاین از طریق سایت ما درخواست سفارش دوخت لباس فرم از جمله نوع مناسب برای قنادی را بدهید تا برایتان امر دوختش را انجام دهیم.

نکته‌ای که در قیمت لباس فرم قنادی بسیار مهم است این است که شما این لباس را به صورت ست کامل خریداری کنید یا به صورت جدای از هم خرید کنید.

یعنی روپوش را جدا بخرید، کلاه را جدا بخرید و همچنین پیشبند و شلوار را جدا جدا بخرید که در این حالت قیمت تمام شده برایتان بسیار بیشتر خواهد بود چرا که فروشنده روی تک تک این اجزا سود خواهد کشید اما در صورتی که ست کامل را بگیرید یک حاشیه سود برای همه آن ها در نظر خواهد گرفت.

برای خرید لباس فرم قنادی با قیمت بسیار مناسب و البته در کیفیت بالا با کارشناس ما از طریق شماره تماس موجود در سایت ارتباط بگیرید.قیمت لباس فرم قنادی

پاسخ به ۲ سوال درباره لباس فرم قنادی

۱: بخش های لباس فرم قنادی شامل چه مواردی است؟

شامل روپوش، شلوار، پیشبند، کلاه

۲: کلاهی که در شغل قنادی مورد استفاده قرار می گیرد چه نمونه هایی دارد؟

سرآشپزی، یکبارمصرف، قایقی، خلبانی، پفکی و…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما