لباس فرم شرکت نفت | خرید با قیمت ارزان

لباس فرم شرکت نفت جز پر استفاده ترین نمونه های پوشاک مشاغل است که برای خرید با قیمت ارزان این لباس فرم کار سختی را نخواهید داشت چرا که میتوانید از همین سایت آن را به قیمت تولید سفارش دهید.

لباس فرم شرکت نفت

آشنایی با لباس فرم شرکت نفت

لباس فرم شرکت نفت، چیزی که قرار است در این مقاله به صورت کاملاً جامع و ریز به ریز در رابطه با مسائل مربوط به آن از قبیل مشخصات کیفیت قیمت تولید و فروش آن توضیحاتی را ارائه کنیم لذا با ما همراه باشید تا به طور کامل به این موارد بپردازیم.

ابتدا لازم است تا در رابطه با این لباس فرم توضیحاتی را ارائه کنیم و بدانید که لباس فرم مد نظر چه نوع لباسی است.

لباسی که برای شرکت های پتروشیمی و شرکت نفت مورد استفاده قرار می گیرد یک لباس ایمنی به حساب می‌آید چرا که کار کردن در شرکت نفت و به طور کلی پتروشیمی های مختلف خطراتی دارد و لذا این لباس باید به نحوی تولید شود که از نظر ایمنی در درجه بالایی قرار داشته باشد.

برای این منظور در تولید لباس فرم مناسب برای شرکت نفت از پارچه هایی با درصد پنبه بالا استفاده می شود مثلاً پارچه هفتاد سی که ۷۰ درصد آن پنبه و ۳۰ درصد آن پلی استر است و همچنین از لباس فرم هایی مانند لباس لی و همچنین لباس کتان در این شغل مورد استفاده قرار می گیرد.

علت اصلی اینکه در تولید این لباس فرم باید از پارچه با کیفیت بالا استفاده شود این است که یکی از خطرات اصلی این کار احتمال آتش سوزی است و در نتیجه اگر این خطر به وقوع بپیوندد لباس کارکنان آتش خواهد گرفت و به جهت اینکه لباس هایی که پارچه طبیعی تر دارند دیرتر می سوزند و در هنگام سوختن نیز به بدن نمی چسبند این موضوع باعث شده است که حتماً و حتماً در تولید این لباس فرم باید از لباس با کیفیت پارچه بسیار بالا استفاده شود.لباس فرم شرکت نفت

لباس فرم کارکنان شرکت نفت

لباس فرم کارکنان شرکت نفت با توجه به بخشی که در آن فعالیت می کنند متفاوت است و با توجه به اینکه بخش های مختلف شرکت نفت زیاد است این موضوع باعث شد که لباس کارکنان این شرکت نیز بسیار متنوع باشد.

به عنوان مثال لباسی که برای کارکنان بخش حراست مورد استفاده قرار می‌گیرد با لباسی که برای افرادی که در قسمت اداری شرکت نفت مشغول به کار هستند کاملاً با یکدیگر متفاوت است و همچنین در بخش های عملیاتی نیز لباس های مخصوص به خود را باید مورد استفاده قرار دهند.

به طور کلی در هر قسمتی از شرکت نفت هم که نیروی مشغول به کار باشد باید از یک لباس مشخصی استفاده کند که از نظر کیفیت و ظاهر باید در درجه خوبی قرار داشته باشد چرا که هم وجهه و اعتبار شرکت نفت از روی ظاهر لباس مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و هم مسائل ایمنی امنیتی و مسائل نظم و هماهنگی در هنگام استفاده از لباس فرم مطرح می‌شود.

لباس فرم کارکنان شرکت نفت برای افرادی که در بخش های عملیاتی مشغول به کار هستند معمولاً دارای رنگ هایی از قبیل سرمه ای زرد و یا سرمه ای و همچنین رنگ خاکی و غیره میباشند.لباس فرم کارکنان شرکت نفت

تولیدی لباس فرم شرکت نفت

با توجه به توضیحاتی که تا به اینجا از این مقاله ارائه شد متوجه شدیم که یکی از لباس فرم هایی که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد لباس فرم کارکنان شرکت نفت است و در نتیجه تولیدی های پوشاک مشاغل به این موضوع توجه ویژه ای دارند تا بتوانند در زمینه تولید و فروش این نمونه از لباس فرم نیز سهمی داشته باشند.

تولیدی لباس شرکت نفت باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد که لباس هایی که قرار است در این شرکت مورد استفاده قرار بگیرد قرار است ضامن سلامتی و تندرستی افراد شاغل در این شرکت باشد لذا تحت هیچ شرایطی نباید به خاطر اینکه قیمت این لباس پایین بیاید از کیفیت آن بکاهد چراکه لباسی که از نظر کیفیت مناسب نباشد قطعاً نخواهد توانست کارایی لازم را داشته باشد.

یک کارگاه دوخت لباس فرم در هنگام سفارشاتی که از شعب مختلف شرکت نفت دریافت می کند با توجه به درخواست این شرکت لباس ها را در هر طرح و رنگی که بخواهند تولید می کند و با توجه به اینکه تعداد تولید کننده های این پوشاک در کشور زیاد است در نتیجه شرکت های نفت در دغدغه ای برای تهیه لباس فرم کارکنان خود نخواهند داشت.تولیدی لباس فرم شرکت نفت

خرید لباس فرم شرکت نفت با قیمت ارزان

بعد از توضیحاتی در رابطه با مشخصات و توضیحاتی در رابطه با تولید لباس کارکنان شرکت نفت در این قسمت تصمیم داریم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن توضیحاتی ارائه کنیم تا شما بتوانید با مناسبترین قیمت ممکن برای خرید این لباس فرم اقدام کنید.

اکثر سفارشات شرکت نفت برای پوشاک پرسنل خود به صورت عمده و تعداد بالا است چراکه نیروهای شاغل در این شرکت ها بسیار زیاد هستند و در نتیجه شرکت نفت می‌تواند به صورت مستقیم به سراغ کارگاه ها و کارخانه های تولیدکننده پوشاک مشاغل برود چرا که تولید کننده ها نیز به دنبال سفارشاتی هستند که به صورت عمده است و در نتیجه این شرایط وجود دارد تا مسئولین خرید شرکت نفت بتواند به صورت مستقیم از تولید کننده برای خرید پوشاک پرسنل خود اقدام کنند.

برای خرید لباس فرم شرکت نفت با قیمت ارزان مراجعه به یک تولیدی بهترین گزینه است چرا که بدون واسطه و با همان قیمت تولید می توان این لباس فرم را خریداری کرد.

اما ممکن است در برخی از موارد شرایط مراجعه به تولیدی وجود نداشته باشد به عنوان مثال ممکن است یک شرکت بخواهد در زمان خیلی کوتاهی لباس پرسنل را تهیه کنند که در این زمان مراجعه به یک تولیدی از نظر زمانی ممکن نخواهد بود چراکه تولید کننده با توجه به حجم سفارش زمانی در حدود دو هفته تا یک ماه یا بیشتر لازم دارد تا بتواند لباس را تولید کند که در این هنگام مراجعه به عمده فروش ها و فروشگاه های لوازم ایمنی فردی پیشنهاد می شود.خرید لباس فرم شرکت نفت

مرکز فروش لباس فرم شرکت نفت

فروش لباس فرم شرکت نفت در مراکز مختلفی از پوشاک مشاغل در سراسر کشور انجام می‌شود که با مراجعه به این مراکز می توان نمونه های مختلف لباس مناسب برای کارکنان شرکت نفت را به صورت عمده و یا در تعداد پایین تهیه کرد.

در تمام شهر های ایران به خصوص شهر های بزرگ و صنعتی محل‌ هایی وجود دارد تحت عنوان مرکز خرید و فروش لباس فرم که با مراجعه با آن محل ها میتوان طرح ها و مدل های مختلف لباس فرم ها را مورد بررسی قرار داد و همچنین از قیمت روز آن مطلع شد.

اگر بخواهیم مثالی بزنیم مثلاً پایتخت کشور دارای چندین مرکز برای لباس فرم مشاغل است که مناطقی از قبیل گمرک و یا حسن آباد جزء اصلی ترین محل ها برای خرید و فروش لباس فرم تهران هستند.

مرکز فروش لباس فرم شرکت نفت نیز در همین مراکز وجود دارد و در واقع وقتی یک عمده فروش و یا فروشگاه در زمینه لوازم ایمنی فردی فعالیت می‌کند تمام لباس فرم های مشاغل از جمله شغل شرکت نفت را نیز دارا خواهد بود.فروش لباس فرم شرکت نفت

پخش لباس فرم شرکت نفت

بعد از اینکه لباس فرم شغل های مختلف تولید شد آماده پخش و فروش می‌شود که این امر توسط گروه هایی از قبیل تولیدکننده‌ها کاسبان عمده فروش ها و فروشگاه داران انجام می شود.

پخش لباس فرم مشاغل مختلف این کمک را به صنعت کشور می کند تا صاحبان صنایع بتوانند به راحتی بهتر و در زمان سریع تری لباس های پرسنلی خود را تهیه کنند تا بتوانند از نظر ایمنی و یا از نظر ایجاد نظم و هماهنگی شرایط مناسبی را برای کارکنان خود فراهم کنند.

در این قسمت لازم است بدانید ما خود تولید کننده و پخش کننده لباس فرم مشاغل هستیم که لباس شرکت نفت نیز جز لباس هایی است که ما در زمینه پخش آن فعالیت می کنیم که شما عزیزان برای تهیه آن می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا از طرح ها و مدل های مختلف آن و همچنین قیمت روز آن اطلاع پیدا کنید.

7

    • سلام و عرض ادب
      نمونه های لباس فرم شرکت نفت زیاد هست و اکثرا هم از پارچه های با کیفیت بالا مانند ۷۰ درصد پنبه و ۳۰ درصد پلی استر تولید میشه که دارای قیمت بالاتری نسبت به بقیه لباس فرم ها هست
      موارد مانند
      نوع پارچه
      تعداد سفارش
      طرح ظاهری لباس کار
      نوع دوخت
      و…
      در قیمت تاثیر گذار هست که لازمه برای اطلاع از قیمت دقیق با کارشناسان ما در بخش فروش ارتباط بگیرید

    • لباس فرم شرکت نفت نمونه های مختلفی از نظر طرح و رنگ داره ولی از نظر کیفیت همه از پارچه۷۰، ۳۰ و یا کتان تولید شده
      چون برای کار در شرکت نفت حتما باید کیفیت پارچه بالا بلشه و علت رو در متن مقاله توضیح دادیم
      برای دریافت نمونه ها و اطلاع از قیمت ها با همکاران من در بخش مشاوره و فروش سایت ارتباط بگیرید

  1. سلام
    ۱۰۰عدد لباس فرم شرکت نفت میخواستم سفارش بدم امکانش هست یک هفته ای تحویل بگیرم

    • سلام آقای مختاری
      بله ما نمونه های مختلف لباس فرم شرکت نفت را در رنگ ها سایز ها و کیفیت های مختلف و در تعداد بالا در انبار خود موجود داریم و شما اگر سفارشتان را ثبت کنید و از لباس کارهایی که ما آماده داریم انتخاب کنید کمتر از یک هفته برایتان ارسال خواهد شد
      اما در صورتی که لباس کاری را بخواهید که در بین لباس کارهای آماده موجود نباشد طبیعتاً برای تولید چه چیزی در حدود یک تا دو هفته زمان نیاز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما