کارگاه دوخت انواع لباس کار در اصفهان

کارگاه دوخت انواع لباس کار در اصفهان با طراحی و تولید انواع لباس کار مشاغل در این کلانشهر توانسته است پاسخگوی نیاز بسیاری از افراد باشد. استان اصفهان یکی از استان های صنعتی کشور میباشد که نیاز به تجهیزات ایمنی فردی از جمله لباس کار در این استان بسیار بیشتر از سایر استان های ایران است و در نتیجه اهمیت وجود کارگاه ها و کارخانه هایی برای دوخت لباس کار بسیار بالا است.

دوخت لباس کار اصفهان

مراحل تولید لباس کار

امروزه پیشرفت صنعت نساجی به گونه‌ای بوده است که تولیدی های لباس کار برای هر شغلی به صورت اختصاصی اقدام به طراحی و تولید انواع این محصول کرده اند.

برای تولید یک لباس کار ابتدا باید گروهی به صورت تخصصی شغل مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند خطرها و آسیب های محل انجام آن شغل را مورد بررسی قرار داده و با توجه به آن خطر ها و آسیب‌ ها لباس کاری مناسب برای آن را طراحی کنند.

اهمیت بررسی خطرات و آسیب‌های محل هر کار از آنجا مشخص می‌شود که در برخی از شغل ها مانند شغل های آتش نشانی جوشکاری و غیره خطرها و آسیب‌های بسیار زیادی افراد را تهدید می‌کند که عدم استفاده از لباس ایمنی مناسب برای آن شغل ممکن است حتی جان فرد را نیز به خطر بیاندازد.

بعد از اینکه خطر ها و آسیب های محل یک کار مورد بررسی قرار گرفت، پارچه مناسب برای مقابله با آن خطر ها و آسیب‌ ها انتخاب می‌شود و سپس در کارگاه ها و کارخانه های تولید لباس کار اقدام به برش پارچه متناسب با سایز افراد مختلف میشود.

بعد از اینکه برش پارچه انجام شد خیاطان مختلف اقدام به دوخت انواع لباس کار با توجه به طرح های از قبل مشخص شده می کنند و بعد از دوخت لباس، اتو کشی برای این محصول انجام می‌شود و آماده تحویل به مشتری می گردد.دوخت لباس کار اصفهان

انواع دوخت در تولید لباس کار

دوخت لباس کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که استحکام یک لباس بعد از پارچه به نوع دوختش بستگی دارد و بارها شاهد این بودیم که به دلیل عدم استفاده از دوخت مناسب در تولید بسیاری از البسه، آن پوشاک به راحتی از ناحیه درز ها شکافته می شود که این نشان دهنده دوخت ضعیف در تولیدش می باشد.

اهمیت دوخت در لباس کار مشاغل بسیار بیشتر از سایر پوشاک می‌باشد چرا که این البسه در محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد و در نتیجه باید استحکام بسیار بیشتری نسبت با سایر لباس ها داشته باشد.

انواع دوخت در تولید لباس کار با توجه به تعداد سوزن مشخص می شود که در حال حاضر اکثر دوخت ها به صورت صنعتی و دو سوزنه و سه سوزنه انجام می‌شود که دوخت سه سوزنه از استحکام بالاتری برخوردار است.دوخت لباس کار اصفهان

کارگاه دوخت لباس کار اصفهان

اصفهان یکی از تولید کننده های اصلی لوازم ایمنی فردی از جمله لباس کار می باشد به طوری که شاهد وجود کارگاه ها و کارخانه های متعددی برای دوخت انواع لباس کار در این شهر هستیم.

کارگاه های دوخت لباس کار اصفهان با دارا بودن نیروهای متخصص و مجرب در تولید انواع محصول توانستند علاوه بر نیاز بازار داخلی استان اصفهان بسیاری از محصولات تولید شده خود را به استان های همجوار و شهرهای مختلف ایران ارسال کنند.

کارگاه های تولیدی لباس کار اصفهان در تلاش هستند تا بتوانند در کنار تولید انواع لباس کار در کیفیت های متنوع قیمت تمام شده این محصول را در پایین ترین مقدار ممکن نگه دارند چرا که بازار این محصول در این منطقه از کشور بسیار رقابتی می‌باشد و در نتیجه هر تولیدی در تلاش است تا علاوه بر کیفیت، قیمت تمام شده را نیز در پایین ترین حد خود نگه دارد.دوخت لباس کار اصفهان

هزینه دوخت لباس کار در اصفهان

از جمله عوامل مهمی که تعیین کننده نهایی قیمت لباس کار ها هستند بستگی به عوامل زیر دارد:

  • کیفیت پارچه
  • دستمزد هزینه دوخت
  • حمل و نقل
  • وجود واسطه گر ها
  • بسته بندی
  • و…

هزینه های دوخت لباس کار جز عوامل متغییر هستند که بستگی به میزان برش لباس، جیب ها، بلندی و کوتاهی لباس کار بستگی دارند.

دوخت لباس های چند تیکه کار نسبت به لباس های ساده کار مانند تیشرت کار هزینه کمتری دارند.

هزینه دوخت لباس کار در اصفهان نسبت به تولیدی های شهر های کوچک نیز بیشتر است و قیمت مصوب ثابتی ندارد.

کار خیاط ها در تولیدی های لباس کار اصفهان بصورت ساعتی است و یا تعداد دوخت لباس های کار که در حقوق و دستمزد شان نیز تاثیر گذار است.

وجود دوخت های متنوع و مطابق جدید ترین متد های روز دنیا در کاهش و افزایش هزینه های دوخت لباس کار اصفهان تاثیر گذار هستند هرچه دوخت ساده تر قاعدتا هزینه دوخت  لباس کار نیز کمتر می‌شود.هزینه دوخت لباس کار در اصفهان

خرید لباس کار از تولیدی اصفهان

خرید انواع لباس کار در اصفهان امر بسیار راحتی است چرا که تعداد تولیدی های لباس کار در این شهر بسیار زیاد هستند و همچنین فروشگاه‌ هایی برای پخش عمده و تکی انواع لباس مشاغل در این منطقه از کشور فعالیت می‌کنند که همه این ها شرایطی را به وجود آوردند تا خریداران بتوانند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنند.

با استفاده از وب سایت های اینترنتی مختلف می توان با کارگاه های تولیدی لباس کار اصفهان ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را مطابق با سلایق و همچنین نوع فعالیت شغلی خود به ثبت رساند.

چنانچه در شهر و استان اصفهان حضور دارید و اگر قصد خرید انواع لباس کار از این منطقه از کشور را دارید می توانید از طریق همین سایت یعنی سایت آراد لباس کار که یکی از وب سایت های شرکت تولیدی تجهیزات ایمنی آرد می باشد اقدام کرده و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما