لباس کار آلفا مشکی قرمز ( مشخصات، قیمت و فروش )

لباس کار آلفا مشکی قرمز یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های پوشاک کار است که در این مقاله تصمیم داریم در رابطه با مشخصات، قیمت و فروش آن به طور کامل توضیحاتی را ارائه کنیم لذا با ما همراه باشید.

لباس کار آلفا مشکی قرمز

آشنایی با لباس کار آلفا

با توجه به تعداد زیاد تولید کننده ها برای لباس کار و همچنین با توجه به تعداد زیاد شغل ها این موضوع باعث شده است که امروزه شاهد وجود نمونه های بسیار زیادی از لباس کار در بازار باشیم که برندها و اسم های مختلفی دارند و برخی از لباس کار ها نسبت به برخی دیگر معروف تر هستند.

یکی از لباس کارهای پر کاربرد و پر استفاده در تمام مشاغل لباس کار آلفا است که به آن لباس کار سیلوری درجه یک نیز گفته می‌شود که دارای ظاهر بسیار خوشگل و به اصطلاح مشتری پسند میباشد و از نظر کیفیت نیز در درجه بالایی قرار داشته و از با کیفیت ترین لباس کار های موجود در بازار است.

در تولید لباس کار آلفا از پارچه زرین پود استفاده می شود که یکی از پارچه های بسیار با کیفیت است و البته لازم است بدانید تولیدی هایی هستند که در تولید این لباس کار از پارچه فلامنت کجراه نوآوران نیز استفاده می‌کنند که طبیعتاً کیفیت ضعیف تری دارد.

لباس کار آلفا به صورت دو تیکه یعنی کاپشن و شلوار است که در روی کاپشن این لباس کار ۴ جیب وجود دارد که دو جیب در قسمت بالا و به صورت زیپی هستند و دو جیب اوریب در قسمت پایین کاپشن وجود دارد و بر روی شلوار نیز تعداد سه جیب وجود دارد که باعث شده است افراد بتوانند به راحتی وسایل خود را در محل کار جابجا کنند.آشنایی با لباس کار آلفا

رنگ ها و سایز های لباس کار آلفا

یکی از مسائلی که در تمام لباس کار ها مطرح است این است که رنگ بندی و سایزبندی آن لباس کار به چه صورت است و ما در این قسمت قصد داریم در رابطه با رنگ ها و سایزهای لباس کار آلفا توضیحاتی را ارائه کنیم تا شما بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

لباس کار آلفا از نظر رنگ بندی جزء کاملترین نمونه های لباس کار است به طوری که این لباس کار در ۹ رنگ مختلف تولید می شود که برخی از رنگ های لباس کار آلفا شامل لباس کار مشکی قرمز و یا طوسی آبی و یا سرمه ای زرد و یا طوسی زرد و غیره می‌باشد که برای دریافت کامل لیست رنگ ها می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

از نظر سایز بندی لباس کار آلفا جزء لباس کارهای کامل و تکمیل شده است یعنی از سایز مدیوم تا سایز ۴ ایکس لارج و در مجموع ۶ سایز مختلف را دارا است که این موضوع باعث شده است زمانیکه یک کارخانه یا شرکت برای نیروهای خود لباس کار را تهیه می‌کند با توجه به اینکه این لباس کار تنوع سایز زیادی دارد آن را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: لباس کار سایز بزرگ

لباس کار آلفا

لباس کار آلفا مشکی قرمز

یکی از رنگ های جذاب و مشتری پسند لباس کار آلفا رنگ مشکی قرمز است که کلیات لباس یعنی شلوار و قسمت های پشت و شکم لباس کار به صورت رنگ مشکی است و سرشانه ها و به طور کلی خرج کار لباس کار به رنگ قرمز در آمده است که ترکیب رنگ بسیار جذاب را ایجاد کرده است.

لباس کار آلفا مشکی قرمز در شغل های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به اینکه یک رنگ سنگین است در اکثر شغل ها مانند شغل های خدماتی نیروهای کارخانه های مختلف پمپ بنزین ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و حتی در شغل هایی مانند برقکاری نیز از این لباس کار استفاده شده است.

از نظر سایز بندی این رنگ لباس کار آلفا نیز به مانند تمام نمونه ها است و شامل سایزهای مدیوم، لارج، ایکس لارج، دو ایکس لارج، سه ایکس لارج و ۴ ایکس لارج میباشد و حتی در صورتی که سفارش بالایی این لباس کار باشد امکان تولید آن در سایزهای بالاتر مانند ۵ ایکس لارج و شش ایکس لارج نیز وجود دارد.لباس کار آلفا مشکی قرمز

قیمت لباس کار آلفا مشکی قرمز

طبیعتا وقتی افراد تصمیم به خرید یک نمونه از لباس کار دارند موضوعاتی مانند قیمت کیفیت و رنگ سایز و محل خرید و همچنین نحوه خرید مطرح می‌شود که قیمت آن محصول از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد همیشه در تلاش هستند تا بتوانند محصول مورد نظرشان را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنند.

لباس کار آلفا مشکی قرمز نیز جزء لباس کارهایی است که افراد همیشه قبل از خرید به دنبال قیمت آن هستند و ما در این قسمت قیمت آن را به طور حدودی بیان خواهیم کرد و علت این که به طور دقیق نمی توانیم قیمت این لباس کار را بیان کنیم این است که بر اساس تعداد سفارش شما و همچنین بر اساس کیفیت پارچه ای که برای این لباس کار استفاده میشود قیمتش متفاوت خواهد بود.

این نمونه از لباس کار قیمتی در حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان دارد و علت این که بازه قیمتی بسیار طولانی دارد این است که کیفیت ها و پارچه های مختلفی در تولید این لباس کار استفاده میشود و همچنین تعداد سفارش هر مشتری متفاوت می باشد و این موضوع باعث می‌شود که نتوان قیمت دقیقی را بیان کرد و لازم است برای اطلاع از قیمت دقیق با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.لباس کار آلفا مشکی قرمز

فروش لباس کار آلفا در رنگ های مختلف

ما خود تولید کننده و فروشنده لباس کار آلفا و به طور کلی تمام پوشاک کار هستیم و چنانچه شما تصمیم به خرید لباس کار آلفا مشکی قرمز و یا هر رنگ از این لباس کار داشته باشید و در هر تعدادی که بخواهید خواهید توانست از طریق ارتباط گرفتن با کارشناسان فروش ما این لباس کار را تهیه کنید.

لازم است بدانید فروشنده های لباس کار از جمله نوع آلفا در ایران زیاد هستند و برخی از افراد به صورت اینترنتی و همچنین برخی از افراد به صورت حضوری در زمینه پخش این محصول فعالیت می کنند و لازم است شما بررسی‌های کامل را داشته باشید و قیمت فروشنده های مختلف را دریافت کنید و همچنین قبل از خرید توصیه می‌شود نمونه لباس کار را ابتدا دریافت کنید و سرانجام در صورتی که مورد تاییدتان بود برای خرید اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما