تولیدی لباس کار مهندسی تابستانی در تهران

تولیدی لباس کار مهندسی تابستانی در تهران با تولید و عرضه این محصول در سرتاسر ایران توانسته است گام بزرگی در جهت رونق تولید بردارد. این کارخانه تولید کننده با طراحی و دوخت انواع لباس کار شرایط ثبت سفارش و چاپ نوشته و یا لوگوی مد نظر خریدار بر روی لباس را فراهم کرده است که در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.لباس کار مهندسی تابستانی

انواع لباس کار مهندسی

لباس کار یکی از مهمترین ملزومات ایمنی در هر محلی است و استفاده از آن برای کلیه کارکنان به جهت حفظ بدن در برابر خطرات احتمالی، متحد و الشکل شدن نیرو های کار، شناسایی پرسنل کار از افراد متفرقه و… الزامی می باشد.

یکی از لباس های پر استفاده در محل کار لباس کار مهندسی می باشد و از آنجایی که مهندسین اکثرا جنبه نظارتی در محل کار دارند و کمتر دست به آچار می شوند بیشتر از لباس کار دو تیکه یعنی بلوز و شلوار استفاده می کنند.

لباس کار مهندسی انواع مختلفی دارد که در ادامه به چنه مورد به صورت تیتر وار اشاره می کنیم:

  1. لباس کار مهندسی تابستانی
  2. لباس کار مهندسی برق
  3. لباس کار مهندسی حراست
  4. لباس کار مهندسی عمران
  5. لباس کار مهندسی مدیریتی
  6. لباس کار مهندسی نفت
  7. و…

هر کدام از این لباس کار ها در محل و زمان خاص خودش مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به لباس کار مهندسی تابستانی می پردازیم.لباس کار مهندسی تابستانی

معرفی لباس کار مهندسی تابستانی

لباس کار مهندسی بر اساس سمت افراد مختلف طراحی و چاپ می شود و هر کدام از کارکنان با توجه به سمتی که دارند لباس کار مناسب برای آن را استفاده می کنند.

یک لباس کار مهندسی باید شامل تمام تجهیزات از جمله کلاه ایمنی، کفش ایمنی، عینک ایمنی و… باشد تا فردی که از آن استفاده می کند در برابر تمام خطرات احتمالی ایمن باشد.

لباس کار مهندسی تابستانی یکی از پر کاربرد ترین لباس ها به شمار می رود که با گرم شدن هوا این لباس توسط مهندسین مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

لباس کار تابستانی دارای پارچه نازک تری نسبت به دیگر لباس ها می باشد تا افرادی که در فصل گرما ملزم به استفاده از لباس کار هستند به خاطر گرمی هوا خللی در انجام خدمات آن ها ایجاد نشود.

لباس کار تابستانی به دو صورت آستین کوتاه و آستین بلند طراحی می شود که اگر کارکنان در معرض تابش مستقیم نور آفتاب باشند بهتر است از نمونه آستین دار آن استفاده شود تا دچار مضرات تابش نور خورشید نشوند.لباس کار مهندسی تابستانی

تولیدی لباس کار مهندسی در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور صنعتی ترین شهر در ایران به شمار می رود به طوری که کارخانه ها و تولیدی های بسیار زیادی برای محصولات محتلف در این شهر وجود دارد.

لباس کار به دلیل استفاده شدن در تمام کارخانه ها و تولیدی ها یکی از نیاز های اساسی کشور می باشد که توسط تولیدی های مختلفی در ایران تولید و عرضه می گردد.

تولیدی لباس کار مهندسی در تهران یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع لباس کار به شمار می رود که این محصول را در طرح ها و رنگ های متنوع چاپ و به فروش می رساند.

فروش عمده انواع لباس کار مهندسی توسط این تولیدی انجام می شود که برای ثبت سفارش در این کارخانه می توان از طریق وب سایت اینترنتی آن اقدام نمود.لباس کار مهندسی تابستانی

خرید عمده انواع لباس کار مهندسی از تولید کننده

لباس کار مهندسی از جمله لباس هایی می باشد که توسط کارخانه های متعدد در ایران تولید و در بازار عرضه می گردد.

خرید عمده انواع لباس کار مهندسی از تولید کننده باعث می شود بتوان این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری نمود چرا که هر چقدر تیراژ لباس کار افزایش پیدا کند قیمت ان نیز از سوی کارخانه مناسب تر حساب می شود.

برای خرید بدون واسطه انواع لباس کار می توان از طریق وب سایت های اینترنتی فروش لباس کار اقدام کرد و به صورت مستقیم با تولید کننده ارتباط برقرار نمود.

8

    • لباس کار های تابستانی اکثرا از پارچه های طبیعی تولید میشه که از عرق کردن زیاد جلوگیری میکنه
      مثل پارچه کجراه با درصد پنبه بالا
      پارچه ۱۰۰ درصد پنبه یا کتان

    • لباس کار های توی سایت بیشتر جنبه تبلیغاتی داره
      بیش از ۵۰ مدل و رنگ مختلف برای لباس کار موجود داریم که برای دریافتش میتونید واتس اپ ارتباط بگیرید
      امکان تولید لباس کار با رنگ و طرح دلخواه شما هم وجود داره

  1. سلام وقتتون بخیر
    ما کاشمر هستیم
    ۷ دست لباس میخابم
    متناسب با هوای گرم چابهار
    ارسال دارین برای کاشمر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما