قیمت فروش انواع لباس کار ضد آب با کیفیت

قیمت فروش انواع لباس کار ضد آب با کیفیت را می توان از طریق نمایندگی های فروش این محصول در شهر های مختلف جویا شد چرا که نمایندگی ها به صورت مستقیم انواع لباس کار را از تولیدی های لباس کار خریداری کرده و به فروش می رسانند لذا قیمت روز لباس کار را همیشه دارند.قیمت لباس کار ضد آب

معرفی لباس کار ضد آب

همانطور که از اسم این نوع لباس کار مشخص است لباس کار ضد آب پوششی است که برای جلوگیری از خیس شدن نیروی کار مورد استفاده قرار می گیرد یعنی فردی که مشغول به کار است در آب و هوای بارانی این نوع از لباس کار را می پوشد تا بدنش از خیس شدن محافظت شود.

لباس کار ضد آب در طرح های مختلفی از سوی تولیدی ها تولید می گردد اما اکثراً به صورت یک تیکه است و فردی که آن را می پوشد سراسر بدنش را در بر می گیرد همچنین لباس کار ضد آب به صورت کاپشن و شلوار نیز طراحی می شود و یا به صورت پالتو های بزرگ که تا زانوی فرد را می پوشد.

لباس کار ضد آب کاربردهای بسیار زیادی دارد به عنوان مثال در گشت های راهداری شاید دیده باشید که در آب و هوای بارانی نیرو‌های انتظامی که در کنار جاده ها قرار دارند به منظور جلوگیری از خیس شدن از این نوع از لباس کار استفاده می کنند.

جنس لایه روی لباس کار ضد آب از الیاف نایلونی می باشد تا بتواند جلوی نفوذ آب را بگیرد و همچنین در داخل لباس کار یعنی ناحیه داخلی لباس کار آستری از پنبه و دیگر الیاف وجود دارد که باعث گرم شدن نیروی کار میشود.

از لباس کار ضد آب در کارهای کشاورزی نیز استفاده می شود همچنین در دامداری نیز از این نوع لباس کار استفاده می شود بخصوص در مناطق شمالی کشور که احتمال بارش باران بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور می باشد.

یکی دیگر از موارد کاربرد لباس کار ضد آب این است که در ماهیگیری ها از آن استفاده می شود به طوری که بارها در شمال کشور و همچنین جنوب کشور ماهیگیرانی را دیده ایم که با این لباس کار مشغول به ماهیگیری هستند.قیمت لباس کار ضد آب

قیمت لباس کار ضد آب با کیفیت

یک لباس کار ضد آب با کیفیت باید بتواند از نفوذ هرگونه رطوبتی به داخل لباس کار جلوگیری کند چرا که هدف از پوشیدن لباس کار ضد آب همین موضوع است یعنی این که از خیس شدن بدن جلوگیری کنیم.

قیمت لباس کار ضد آب علاوه بر اینکه به جنس الیاف نایلونی که در لایه روی لباس کار مورد استفاده قرار می‌گیرد و بستگی دارد به جنس آستر نیز بستگی دارد که در آن به چه شکلی و از چه جنسی باشد.

بعضی از لباس کار های ضد آب فقط یک لایه نایلونی دارند و بدون آستر می‌باشند که در هوای بهاری و پاییزی که هنوز هوا سرد نشده است از آن استفاده می‌شود و فقط این نوع از لباس کار باعث می شود که بدن خیس نشود که قیمت آن نسبت به سایر نمونه های لباس کار ضد آب ارزان تر می باشد.

شما می توانید برای استعلام قیمت انواع لباس کار ضد آب هم اکنون با کارشناسان فروش همین سایت در ارتباط باشید تا قیمت های روز این محصول را به اطلاع شما برسانند.قیمت لباس کار ضد آب

فروش اینترنتی انواع لباس کار ضد آب

برای خرید انواع لباس کار ضد آب می‌توان از راه‌های مختلفی اقدام کرد که با توجه به شرایطی که داریم می توانیم مناسب‌ترین آن را انتخاب کنیم.

در مرحله اول می توانیم به تولیدی های انواع لباس کار مراجعه کرده و حضور انواع لباس کار را مورد بررسی قرار داده و سفارش خود را به ثبت برسانیم.

یکی دیگر از روش‌های خرید این است که از طریق وب سایت های اینترنتی مختلف به دنبال فروشنده های انواع لباس کار باشیم که اکثراً تولیدی های این محصول می باشد و با جستجو در اینترنت با آنها ارتباط گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانیم.

در حال حاضر چنانچه قصد خرید لباس کار ضد آب با کیفیت را داشتید می توانید با عاملان فروش ما در این سایت ارتباط بگیرید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما