تولیدی لباس کار خدمات شهری ( رفتگری و کارگری )

قابل توجه شهرداری های سراسر کشور! تولیدی لباس کار خدمات شهری یعنی لباس کار رفتگری و کارگری که به آن پاکبان هم گفته می شود راه اندازی شد. از طریق این کارگاه میتوانید انواع لباس کارگران شهرداری را سفارش دهید.

لباس کار خدمات شهری

مشخصات لباس کار خدمات شهری

از جمله شغل هایی که برای تمام افراد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد شغل خدمات شهری است که نیروهای شهرداری در نقاط مختلفی از شهر مشغول به کار هستند و وجود این عزیزان برای حفظ بهداشت و افزایش سلامتی همه ما جز ضروریات به حساب می‌آید.

عنوان مشخصات
نام محصول لباس کار خدمات شهری
مناسب برای کارگران شهرداری (رفتگر ها)
ویژگی ایجاد نظم و هماهنگی، شناسایی خوب، دارای نوار شبرنگ
نوع پارچه موادی، کجراه، زرین پود
نوع دوخت سه سوزنه
دوخت اختصاصی دارد
چاپ لوگو دارد
تعداد جیب چهار جیب روی کاپشن و دو تا سه جیب روی شلوار
لباسی که خدمات شهری مورد استفاده قرار می دهند با توجه به شرایط آب و هوایی در محل کاری که قرار دارند متغیر می‌باشد به عنوان مثال در فصل تابستان لازم است از لباس های نازک و تابستانی مورد استفاده قرار بدهند و بر عکس این موضوع در فصل زمستان لازم است از لباس های ضخیم و زمستانی استفاده کنند.

یکی از ویژگی های مهم لباس کار های خدمات شهرداری این است که لازم است دارای نوارهای شبرنگ بر روی قسمت‌های مختلفی از لباس باشد چرا که وجود این نوارهای شبرنگ باعث می‌شود در هنگام تاریکی هوا نیروهای شاغل در قسمت‌های مختلفی از شهر به خوبی در نور چراغ ماشین ها دیده شوند و از خطرات احتمالی که آن ها را تهدید می‌کند ایمن بمانند.لباس کار خدمات شهری

مرکز فروش لباس کار فضای سبز در تهران

اگر بخواهیم لباس کار فضای سبز را در تهران خریداری کنیم لازم است تا سری به مرکز فروش انواع لباس کار در این شهر بزنیم چرا که در این مرکز فروشگاه های تولیدی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانیم با استفاده از آنها بهترین نمونه لباس کار برای فضای سبز را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنیم و علت این موضوع آن هم این است که بازار لباس کار در این منطقه از تهران یک بازار کاملا رقابتی است.

مرکز فروش لباس کار فضای سبز در تهران و به طور کلی هر نوع از لباس کاری در اطراف میدان حسن‌آباد و همچنین منطقه گمرک این شهر می باشد که در این دو منطقه می‌توان به راحتی هر نوع از لباس کار را با قیمت بسیار مناسب خریداری کرد.

علاوه بر مراجعه حضوری به این محل‌ها میتوانیم از طریق وب سایت های اینترنتی با فروشنده های لباس کار که در این محیط ها فعالیت می‌کنند ارتباط برقرار کرده و سپس سفارش خود را به ثبت برسانید.فروش لباس کار فضای سبز در تهران

تولیدی لباس کار خدمات شهری در تهران

در استان تهران تولیدی های زیادی برای لباس کار وجود دارد که این تولیدی ها انواع لباس کار خدمات شهری را در کیفیت ها و سایزهای مختلف با توجه به درخواست مشتریان خود تولید می کنند.

تولیدی لباس کار خدمات شهری در تهران با تولید و فروش نمونه های مختلف این محصول توانسته است علاوه بر تامین نیاز شهرداری تهران به این البسه بسیار مهم، بسیاری از محصولات تولید شده خود را به سایر استان‌ها و شهرهای ایران نیز ارسال کند و به نوعی نقش بسیار مهمی در تامین لباس کار نیروهای شهرداری در سراسر ایران دارد.

در شهرک های صنعتی که در اطراف تهران حضور دارد می توان کارخانه های زیادی را برای تجهیزات ایمنی فردی از جمله لباس کار یا لوازم ایمنی فردی یافت و همچنین در داخل شهر تهران نیز تولیدی هایی وجود دارد که به صورت کارگاه‌ های کوچک فعالیت می‌کنند و می‌توان با مراجعه به آنها نیز هر نوع لباس کار را سفارش داد.

چنانچه در تهران حضور دارید و یا قصد خرید لباس کار خدمات شهری را از تولیدی های تهران دارید می توانید از طریق همین سایت با کارشناسان شرکت ما ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید.تولیدی لباس کار خدمات شهری

فروش لباس کار خدمات شهری

فروش لباس کار خدمات شهری که در واقع همان لباس نارنجی رنگ کارگران شهرداری ها است در این قسمت از مطلب بررسی میشود تا چنانچه تصمیم به خرید این لباس کار داشته باشید بتوانید یک انتخاب ایده ال و مطمئن را تجربه کنید.

لباس کار خدمات شهری با رنگ نارنجی و دارای شبرنگ هایی بر روی آن تولید می شود که با توجه به شرایط آب و هوایی نمونه های مختلفی باید انتخاب گردد به عنوان مثال در فصل زمستان از اورکت های مخصوص شهرداری به رنگ نارنجی و یا نارنجی مشکی استفاده می شود.

بدون هیچ تردیدی تمام شهرداری های کشور باید برای نیرو های خود از این لباس کار تهیه کنند که تقاضا زیاد برای آن سبب شده است شاهد رقابت تولید کننده ها و فروشنده ها با هم باشیم و طبیعی هست که با وجود تعداد زیادی فروشنده تمام ان ها بتوانند در زمینه فروش این لباس کار فعال باشند چرا که میزان خرید هم زیاد است.

فروش انواع لباس کار شهرداری مانند لباس کار فضای سبز و یا نمونه های مختلف لباس کار خدمات شهری توسط گروه تولیدی ما با نازلترین قیمت انجام می شود و این فقط یک شعار نیست چرا که کافی است با بخش فروش ما تماس بگیرید و قیمت ها را با سایر همکاران ما مقایسه کنید.فروش لباس کار خدمات شهری

قیمت لباس کار رفتگری نارنجی

از جمله محیط های شغلی که استفاده از لباس کار بصورت منظم ملزم است کارکنان شهرداری هستند و ما آن ها را با لباس های رنگ نارنجی و یا فسفری می‌شناسیم.

لباس کار رفتگری یا بصورت پیراهن و شلوار و یا بصورت سرهمی تهیه و تولید می‌شود.

جنس پارچه بکار رفته در تهیه این نوع لباس کار پارچه های کجراه که ترکیب مواد و نخ هستند و یا پارچه زرین پود نخی هستند است.

نوع پارچه بکار رفته در تهیه لباس کار رفتگری و طراحی و دوخت آن از جمله موارد مهم در قیمت گذاری هستند.

تهیه لباس کار از تولید کننده ها نسبت به فروشگاه های عرضه کننده لباس کار با قیمت کمتری امکان پذیر خواهد بود.

قیمت لباس رفتگری رنگ نارنجی اگر از پارچه موادی تولید شود در حدود ۲۰۰ تا ۲۳۰ هزار تومان خواهد بود.

در صورت استفاده از پارچه کجراه این قیمت در حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغییر است.

بسته به اینکه چه میزان شبرنگ در تولید این لباس کار استفاده شده باشد نیز تغییراتی در قیمت خواهیم داشت.

به طور کلی برای اطلاع از قیمت روز لباس کار شهرداری نارجی بهتر است قبل از خرید با فروشنده های مختلف ارتباط بگیرید تا قیمت کف بازار را بدست آورید.

7

  1. مقاله مفیدی بود ولی در رابطه با قیمت چیزی نگفتید
    قیمت نمونه های مختلف لباس کار خدمات شهری رو چند حساب میکنید اگر تعداد بالا بخوایم؟

    • سلام
      برای اینکه قیمت ها تغییرات زیادی دارد و در گذر زمان اعتبار قیمت اعلامی از بین میرود از اعلام قیمت خود داری شده
      در حالت کلی انواع لباس کار خدمات شهری با توجه به نوع پارچه و تعداد سفارش متغییر هست
      با شماره موجود در سایت ارتباط بگیرید تا از قیمت روز انواع لباس رفتگری اطلاع پیدا کنید

    • سلام جناب موسوی
      لباس پاکبان ها نمونه های زیادی داره برای همین از اعلام قیمت خود داری شده
      برای اطلاع از قیمت روز این لباس کار و مشاوره برای ثبت سفارش با مشاور ما در بخش فروش ارتباط بگیرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما