لیست مراکز فروش لباس کار در تهران

لیست مراکز فروش لباس کار در تهران برای کسانی که قصد دارند انواع لباس کار را خریداری کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد همچنین برای تولید کننده های پارچه لباس کار و طناب لباس بسیار حائز اهمیت است چرا که می‌توانند پارچه های تولید شده خود را به تولید کننده های مختلف لباس کار بفروشند.

مراکز فروش لباس کار تهران

لباس کار و ایمنی در تهران

هر چقدر یک شهر پر جمعیت تر و یا صنعتی تر باشد در نتیجه نیاز به لباس کار و لوازم ایمنی نیز در آن شهر نسبت به سایر شهر ها بیشتر احساس می شود چرا که رشد صنعت و شاغل شدن افراد زیاد در این محیط ها مستلزم لوازم ایمنی نیز است.

لباس کار و ایمنی قبل از شروع کار باید انتخاب و در محل کار مورد استفاده قرار بگیرد تا فرد بتواند با استفاده از ان ها خطرات محیط را کاهش دهد و همانطور که از اسمش هم مشخص است برای ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد.

در تهران لباس کار و ایمنی بسیار زیاد تولید و عرضه می شود که سهم اصلی در مصرف این محصولات هم دقیقا همین تهران می باشد چرا که شهرک های صنعتی زیادی دارد و در تمام این شهرک ها لباس کار نیاز است.

در تهران هم تولید و هم فروش لباس کار در حجم زیادی انجام می شود که ما تصمیم داریم در این مقاله به طور کامل در رابطه با این موضوع و مراکز خرید و فروش این محصولات بپردازیم لذا با ما همراه باشید.مراکز فروش لباس کار تهران

اهمیت تجهیزات ایمنی فردی

تجهیزات ایمنی فردی برای هر شغلی لازم و ضروری است چرا که با استفاده از همین تجهیزات است که می‌توانیم بسیاری از کارها را انجام دهیم و بدون استفاده از تجهیزات ایمنی فردی خیلی از کارها مانند شغل آتش نشانی شغل جوشکاری و غیره انجام پذیر نخواهد بود یا به سختی انجام می‌شود که خطرات بسیار زیادی خواهد داشت.

اهمیت تجهیزات ایمنی فردی را زمانی می توانیم درک کنیم که خود شاغل یکی از شغل های مورد نیاز به این تجهیزات باشیم به عنوان مثال یک پزشک در اتاق عمل می تواند درک کند که گان پزشکی چقدر حائز اهمیت می باشد اما شاید بسیاری از افراد نتوانند آن اهمیت بالای این لباس کار را درک کنند.

تجهیزات ایمنی فردی باعث می شود که فرد بتواند در محل کار احساس راحتی بیشتری داشته باشد و دغدغه نداشته باشد چرا که اگر این مسئله برطرف نشود فردی که در محل کار حاضر می شود هرگز نخواهد توانست آن بازدهی لازم را داشته باشد و حتی ممکن است انجام آن کار برای خودش نیز ضرر داشته باشد.

پس از اهمیت تجهیزات ایمنی فردی آنجا مشخص می‌شود که این لوازم بسیار مهم می‌توانند خطرات و آسیب های محل کار را بسیار کاهش دهند.

یکی از دیگر اهمیت های تجهیزات ایمنی فردی از جمله لباس کار این است که باعث می شود نیروهای کار از سایر افراد متفرقه به خوبی شناسایی شوند و این مسئله را می توانیم زمانی درک کنیم که به یک رستوران مراجعه کرده باشیم و گارسون های شاغل در آنجا لباس‌کار نداشته باشند، خواهیم دید که پیدا کردن آنها کار بسیار سختی خواهد بود.مراکز فروش لباس کار تهران

آدرس تولیدی های لباس کار در تهران

با توجه به اینکه در قسمت قبل کامل متوجه شدیم که چقدر تجهیزات ایمنی از جمله لباس کار دارای اهمیت می باشد باید مراکز و تولیدی های برای عرضه این محصولات وجود داشته باشد تا افراد مختلف شاغل در اماکن گوناگون بتوانند این لوازم بسیار مهم را برای خود تهیه کرده و در انجام شغل خود دچار مشکل نشوند.

یکی از استان‌های کشور که سهم بسیار بزرگی در تولید لباس کار و سایر تجهیزات ایمنی فردی دارد استان تهران می باشد که به واسطه وجود تعداد بسیار زیادی کارخانه و کارگاه تولیدی این محصولات توانسته است بخش بسیار زیادی از نیاز کشور به این لوازم بسیار مهم را تامین کند.

برای اینکه بتوانیم به صورت مستقیم از تولیدی های لباس کار در تهران خرید خود را انجام دهیم لازم است آدرس و شماره تلفنی از این تولیدی ها داشته باشیم که برای این منظور یعنی اینکه بتوانیم آدرس تولیدی های مختلف لباس کار در تهران را به دست آوریم لازم است از طریق مراجع مسئول اقدام کرده و این لیست را فراهم کنیم.مراکز فروش لباس کار تهران

بزرگترین تولید کننده لباس کار تهران

بدون شک اصلی ترین و البته بزرگترین تولید کنندگان لباس کار کشور در شهر تهران یعنی پایتخت کشور فعالیت دارند چرا که بازار مهم و اصلی لباس کار و ایمنی کشور همین کلان شهر است که با فعالیت در آن میتوان صد ها و هزاران مشتری بدست اورد.

مشتری زیاد آرزوی هر تولید کننده ای است و لذا سعی دارند در شهر هایی فعالیت کننده که تقاضا برای محصول تولید شده توسط آن ها زیاد باشد و طبیعتا در تهران برای هر محصولی بیشترین تقاضا وجود دارد چرا که جمعیت چند ده میلیونی دارد.

تعداد تولید کننده های بزرگ لباس کار در تهران زیاد است که لباس کار هایی مانند لباس کار لی و یا کتان را تولید کرده و در بازار پخش میکنند و لازم است بدانید در شهر های مختلف استان تهران نیز تولیدی های برای لباس کار وجود دارد.

یکی از بزرگترین تولید کننده های پوشاک کار در تهران تولیدی لباس کار آراد است که با تکیه بر توان نیرو های متخصص و آموزش دیده توانسته است بهترین نمونه های لباس کار برای مشاغل مختلف را تولید و به مراکز لباس کار تهران ارسال کند.مراکز فروش لباس کار تهران

مراکز فروش لباس کار در تهران

برای دسترس پذیری راحت تر افراد مختلف در تهران به تجهیزات ایمنی فردی از جمله لباس کار تولیدی های این محصول اقدام به ایجاد محل هایی برای عرضه محصولات تولید شده خود کردند که می‌توانیم به این محل ها مراجعه کرده و انواع این محصول را سفارش دهیم.

مراکز فروش زیادی برای لباس کار در سطح شهر تهران وجود دارد که عمدتاً به صورت فروشگاه های لوازم و تجهیزات ایمنی فعالیت می‌کنند یعنی علاوه بر اینکه لباس کار را به فروش می‌رسانند، سایر تجهیزات ایمنی فردی مانند کفش کار کلاه کار عینک کار دستکش کار و غیره را نیز عرضه می کنند.

در تهران اکثر مراکز فروش لباس کار در منطقه ۱۱ این شهر قرار دارد که باز اکثر تولیدی ها و فروشگاه ها در خیابان های منتهی به میدان حسن آباد فعالیت می‌کنند که می‌توانیم با مراجعه به اینجا انواع لباس کار و تجهیزات ایمنی فردی خود را خریداری کنیم.مراکز فروش لباس کار تهران

فروشگاه لباس کار در تهران

بدون شک وجود فروشگاه برای هر محصولی در پایتخت کشور باعث خواهد شد هم خریداران با راحتی بیشتری برای خرید آن اقدام کنند و هم فروشنده ها بازار بسیار خوبی داشته باشند چرا که جمعیت ملیونی پایتخت باعث این اتفاق می شود.

برای لباس کار و سایر لوازم ایمنی فردی در تهران نیز فروشگاه های متعددی وجود دارد که این فروشگاه ها یا تولید کننده بوده و یا کاسب هستند که در هر دو صورت خرید از این فروشگاه ها بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود.

دلیل این امر این است که در پایتخت کشور دسترس پذیری به کارخانه های مختلف کمی دشوار است لذا وچود فروشگاه برای این محصولات باعث خواهد شد مردم و خریداران با صرف زمان و هزینه کمتری برای خرید اقدام کنند.

در تهران اگر بخواهید به فروشگاه های لباس کار دسترسی داشته باشید از طریق مراجعه حضوری به میدان حسن آباد و میدان رازی به این مهم دست خواهید یافت و همچنین از طریق همین سایت نیز میتوانید با فروشگاه لباس کار آراد ارتباط برقرار کنید.مراکز فروش لباس کار تهران

قیمت لباس کار در بازار تهران

قبل از پرداخت به قیمت لباس کار در تهران یک مثال میزنیم تا بتوانیم بهتر این موضوع رو توضیح دهیم.
در نظر داشته باشد که در یک بازار و یا یک منطقه تعداد زیادی از فروشنده ها برای یک محصول وجود داشته باشند و شما به آن محل برای خرید مراجعه کنید؛ در این حالت به دلیل اینکه فروشنده ها زیاد هستند بازار کاملا رقابتی است و لذا قیمت ان محصول نسبت به سایر نقاط مناسب تر خواهد بود.

برای لباس کار در تهران این موضوع دقیقا به وجود آمده است به طوری که وقتی به بازار های لباس کار در تهران مراجعه می کنید شاهد وجود تعداد کثیری فروشنده برای لباس کار و لوازم ایمنی خواهید بود که این یعنی در تهران بازار لباس کار رقابتی است.

با توجه به توضیحی که گفته شد قیمت لباس کار در تهران در پایین ترین حالت نسبت به بسیاری از شهر های کشور قرار دارد و توصیه می شود در هنگام خرید از فروشنده های تهرانی هم قیمت ها را جویا شوید.

قیمت لباس کار در بازار تهران با توجه به موارد مانند نوع پارچه و یا نوع دوخت تغییرات زیادی دارد که طرح لباس کار هم در قیمت تمام شده بی تاثیر نیست و لذا برای اطلاع از قیمت لباس کار در مراکز فروش لباس کار تهران کافی است با ما ارتباط بگیرید تا قیمت روز را در اختیارتان قرار دهیم.قیمت لباس کار در تهران

خرید عمده لباس کار در تهران

خرید لباس های کار در هر محیط شغلی برای ایجاد نظم و آراستگی انجام می شود.

خرید ها توسط کار فرما از مراکز فروش لباس کار و تولیدی ها بصورت عمده برای تمام پرسنل انجام می‌شود.

در مواقعی برای بخشی از یک سازمان و یا مشاغلی که فرسودگی لباس در آن بسیار است، لباس ها مرتب در فاصله زمانی کوتاه مدت باید تعویض شوند.

خرید بصورت تکی و یا خرید بصورت عمده تاثیر بسزایی در قیمت گذاری دارد که در حجم های بالای سفارشات قیمت ها کمتر می‌شوند.

خرید های عمده لباس کار فقط توسط کارفرمایان انجام نمی‌شود، بلکه مراکز و فروشگاه های عرضه کننده لباس هم خرید بصورت عمده انجام می‌دهند و انواع مختلفی از لباس کار ها را از تولیدی های مختلف در تنوع بالای کیفیت و طرح و قیمت در معرض دید مشتری قرار می‌دهند.

خرید عمده لباس کار در تهران بسیار راحت است چرا که عمده فروشان زیادی در این شهر فعالیت دارند.

چون تعداد عمده فروشان زیاد است طبیعتا قیمت های ارائه شده مناسبتر خواهد بود.

برای سفارش عمده پوشاک کار در تهران از طریق همین سایت میتوانید اقدام نمایید.

37

    • لیست قیمت تمام نمونه های لباس کار و دیگر لوازم ایمنی فردی را از ککارشناس فروش دریافت کنید

  1. بسیار ممنون از توضیحاتتون
    ما برای کار در محیط روغنی نیاز به لباس کار و کفش ایمنی داریم
    پیشنهاد شما برای این کار چه نوع لباس کاری هست؟
    فروش غیر حضوری دارید یا باید به محل شما بیایم؟

    • سلام آقای محبی
      فروش حضوری هم داریم و اگر امکان حضور نداشته باشید غیر حضوری براتون ارسال می کنیم
      هم لباس کار و هم کفش ایمنی مناسب برای محیط روغنی رو موجود داریم
      با استاندارد های وزارت کار
      برای دیدن نمونه ها و قیمت ها با مشاور فروش ما ارتباط بگیرید

    • سلام
      برای کارگاه ها اورکت ها و کاپشن های اختصاصی تولید کردیم
      باید کارتون دقیق مشخصه بشه تا بهترین لباس کار زمستانی برای کار شما رو پیشنهاد بدیم
      لطفا برای طرح ها مختلف این لباس کار ها با کارشناس فروش ما تماس بگیرید

  2. سلام مطالب بسیار عالی و کامل بود آیا این امکان وجود دارد که لباس کار زنانه را به طرحی که خودمان ارائه میدهیم تولید کنید؟

    • سلام
      بله نمونه های مختلف لباس کار زنانه و مردانه طبق سفارش مشتری هر طرح و ظاهری که باشه امکان تولید هست
      طرح مد نظرتون رو برای کاشناس ما بفرستید تا سفارشتون ثبت بشه

  3. درود
    لباس کار بارنی و ضد آب هم تولید دارید؟
    برای کارگرانی که در محیط بیرون کار میکنن و احتمال بارش باران هست نیاز داریم

    • درود بر شما
      بله نمونه های مختلف لباس کار بارانی موجود هست
      بادگیر و شلوار، نمدی، خزدار، بارانی یکسره، پانچو و… برای کار شما مناسب هست
      اگر تمایل داشتنید نمونه ها رو ببینید با کارشناس فروش شرکت تماس بگیرید به طور کامل و با قیمت روز براتون ارسال میشه

    • با سلام و احترام
      قیمت لباس کار های مختلف بر اساس چند پارامتر تعیین میشه
      به عنوان مثال نوع پارچه، کیفیت دوخت، تعداد سفارش و طرح ظاهری لباس کار از جمله عواملی هستند که در قیمت تمام شده لباس کار تاثیر دارند
      به طور کلی نمیشه قیمتی بیان کرد
      با توجه به درخواست شما و نوع پارچه ای که بخواید قیمت تعیین میشه
      برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش ارتباط بگیرید

    • هر نمونه لباس کار و با هر رنگ و طرحی که بخواید میتونیم براتون تولید کنیم
      البته ما در انبار خودمون بیش از ۱۵ مدل مختلف لباس کار داریم که از اون ها اگر سفارش بدید یکی دو روزه ارسال میشه براتون

    • سلام
      چون تمام پوشاک کار از طرف ما باقیمت عمده و تولید به فروش میرسه امکان پرداخت هزینه ارسال از طرف ما وجود ندارد
      البته در صورتی که سفارش شما از حد نصاب مشخص شده بیشتر باشد بخشی از هزینه ارسال رو پرداخت خواهیم کرد و یا کاملا رایگان خواهد بود

    • درود بر شما مهندس عزیز
      برای اینکه بتونیم دقیق تر لباس کار مناسب برای شغل شما را پیشنهاد بدیم باید نوع فعالیت شغلی شما مشخص بشه
      لباس کار های متنوعی برای کارگران کارخانه و همچنین رده مهندسان تولید و فروش داریم که از بین اون ها میتونید برای سفارش انتخاب کنید

  4. سلام و عرض ادب
    شما لباس کار مخصوص ریخته گری موجود دارید ؟؟؟لباسی که جنسش مقاوم و نسوز باشه

    • سلام آقای عامری
      بله لباس کار مخصوص ریخته گری موجو هست
      لباس کار آلومینیومی که برای این کار تولید کردیم
      ۵ تیکه هست
      شامل کاپشن، شلوار، کلاه، دستکش، پاپوش
      که توانایی تحمل درجه حرارت بسیار بالا مانند مواد مذاب رو دارند

    • سلام آقای موسوی
      بله حتما
      ما کارگاه تولیدی لباس کار در تهران داریم
      هر نونه لباس کار با هر طرح و رنگی که بخواید امکان تولید هست
      در ضمن از نمونه های آماده ما که بیش از ۲۰ مدل مختلف هست هم میتونید انتخاب داشته باشید

    • سلام
      بله تقریبا در تمام مراکز استان ها و شهر های بزرگ ایران نمایندگی برای فروش لباس کار و محصولات تولید شده خود داریم
      برای دریافت لیست نمایندگی ها با کارشناس فروش ارتباط بگیرید

  5. ممنونم از وب سایت خوبتون . کاش در مورد مراکز فروش لباس کار به صورت عمده که در حسن آباد هستند مثل وب سایت سیف شو ، یا تولیدی لباس کار کارجامه و فروشگاه ایمنی زمانی فرد که همشون توی حسن آباد هستند هم مطلب می نوشتید.

    • سلام
      ممنون از شما
      در صفحه های تخصصی در رابطه با فروش لباس کار در مراکز مختلف تهران مثل موراد گفته شده مطالبی نوشته شده

  6. من یه سری لباس کار مخصوص کار در کارگاه نجاری نیاز دارم
    تهران هستم
    تایم مراجعه ندارم
    امکان داره سفارش بدم با اسنپ برام بفرستید؟

    • بله حتما جناب ملایی
      هر نمونه لباس کار و در هر تعدادی که بخواید امکان ارسال هست و در صورتی که مورد تایید نبود میتونید مرجوع کنید

  7. سلام
    از واحد تدارکات شرکت چی توز مزاحم میشم سفارش لبلاس کار و کفش ایمنی دارو نمونه کار وقیمت میخوام با نوع پارچه مصرفی

  8. سلام
    از واحد تدارکات شرکت چی توز مزاحم میشم سفارش لبلاس کار و کفش ایمنی دارو نمونه کار وقیمت میخوام با نوع پارچه مصرفیو نمونه کار
    متشکرم

    • سلام آقای پرناک
      در اولین فرصت همکاران من در بخش فروش با شما ارتباط میگیرند و توضیحات کامل رو بهتون میدند

    • سلام آقای نام آور
      شلوار کار های خارجی موجود هست
      بیشتر پاکستانی و چینی هست و تعداد کمی آمریکایی

    • سلام
      در حال حاضر خیر چون کارگاه خودمون سفارشات رو انجام میده
      ولی اگر سفارش زیاد باشه به کارگاه های همکار هم سفارش میدیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما