آدرس فروشگاه لباس کار محله گمرک تهران

آدرس فروشگاه لباس کار محله گمرک تهران به خریداران لباس کار کمک می کند تا بتواند به راحتی به محل فروش این فروشگاه رفته و نمونه های مختلف لباس کار را بعد از بررسی قیمت‌ها و کیفیت ها خریداری کنند و به نوعی منطقه گمرک یکی از مراکز خرید و فروش لباس کار در تهران به حساب می‌آید که تعداد فروشگاه های تولیدی زیادی در آن وجود دارد.

لباس کار گمرک

لباس کار و اهمیت استفاده از آن

لباس کار ها امروزه اهمیت بسیاری پیدا کرده اند و جایگاه گذشته خود که فقط از لباس کار برای زیبایی استفاده میشد را تغییر داده اند.

لباس کار ها برای آراستگی در محیط کار و حفظ و سلامت فرد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

امروزه استفاده از لباس کار مورد توجه همگان بوده است و ما در تمامی مشاغل شاهد آن هستیم.

لباس کار ها با تنوع بالای که تولید کننده ها در تولید آن ها اتخاذ کرده اند در دهه های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

استفاده از لباس کار مناسب در محیط شغلی به همراه تجهیزات ایمنی مناسب سلامت فرد در هنگام رخداد را تضمین می‌کند و تا حد بسیاری از صدمات کاهش داده است به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

لباس کار ها بصورت ست کاپشن شلوار کار و یا تیشرت کار برای آقایان و انواع مختلف و متنوع از لباس فرم های مانتو و شلوار برای خانم ها تولید می‌شوند که بیشترین استفاده را دارند.

جنس بکار رفته در تولید لباس کار بر اهمیت این پوشاک می افزاید و یا از اهمیت استفاده از آن می‌کاهند.

لباس کار معمولا به جهت مباحث ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد.

البته نوع فعالیت شغلی نیز مهم است.

به عنوان مثال در شغل های رستورانی به هیچ وجه به جهت ایمنی از لباس کار استفاده نمی شود.

علت استفاده از لباس مخصوص کار در این محیط مباحث بهداشتی و ایجاد نظم و هماهنگی بین نیرو های کار است.لباس کار گمرک

بازار لباس کار منطقه گمرک (میدان رازی)

با توجه به اهمیت لباس کار برای هر شغلی افراد زیادی شغل خود را در خرید و فروش این محصول قرار دادند و از آنجایی که به این موضوع پی برده اند که هر شغلی نیازمند لباس کار مخصوص به خودش است با ایجاد فروشگاه هایی برای عرضه لباس کار مشاغل مختلف برای خود اشتغال زایی کرده‌اند.

در شهرهای مختلف ایران به خصوص در شهرهای بزرگ می توانیم محل هایی را بیابیم که در آن مناطق فروشگاه های زیادی برای عرضه انواع تجهیزات ایمنی فردی از جمله لباس کار وجود دارد که این فروشگاه ها نمونه های مختلف لباس کار مشاغل را با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رساند که هم به صورت عمده و هم به صورت تکی می‌توان برای خرید به آن ها مراجعه کرد.

در تهران نیز به دلیل اینکه دسترس‌پذیری عموم مردم به کارخانه های تولید کننده لباس کار به راحتی امکان پذیر نمی باشد افراد زیادی با ایجاد فروشگاه هایی برای فروش انواع لباس کار شرایطی را به وجود آورده‌اند تا افراد مختلف بتوانند به راحتی این محصول و خریداری کنند.

یکی از مناطق اصلی تهران که در آن فروشگاه های زیادی برای این کار وجود دارد منطقه گمرک و میدان رازی میباشد که در این منطقه شاهد وجود فروشگاه های بسیار زیادی برای انواع لباس کار مشاغل هستیم.لباس کار گمرک

بزرگترین فروشگاه لباس کار در منطقه گمرک

در تهران با توجه به اینکه وسعت بسیار زیادی دارد معمولا فروشنده های مختلف در نقاطی مشخص گرد هم جمع می شوند و به نوعی آن منطقه به بورس و یا راسته فروش آن محصول معروف می شود و بعد از ان تمام خریداران به انجا مراجعه می کنند تا محصول مورد نظر خود را خریداری کنند که این اتفاق برای فروشنده های حاضر در آن بازار بسیار خوشایند است.

لباس کار و لوازم ایمنی جز محصولات بسیار مهم و مورد نیاز تمام مشاغل است که در تهران هم بازار های بزرگی برای فروش آن راه اندازی شده است و یکی از بزرگترین و البته معروف ترین بازار های لباس کار در تهران بازار گمرک می باشد که تعداد بسیار زیادی فروشگاه و تولیدی در این منطقه فعالیت می کنند.

بزرگترین فروشگاه لباس کار در منطقه گمرک در خیابان کارگر جنوبی و پایین تر از میدان رازی قرار دارد که اگر حضوری به آن جا مراجعه کنید به راحتی آن را مشاهده خواهید کرد به طوری که علاوه بر لباس کار تمام لوازم ایمنی فردی در این فروشگاه به فروش می رسد.لباس کار گمرک

مرکز خرید لباس کار گمرک

منطقه گمرک در حال حاضر یک مرکز بسیار بزرگ برای لباس کار مشاغل در پایتخت کشور محسوب می شود و دلیل آن هم کاملا مشخص است چرا که تعداد فروشنده های لباس کار در این بازار بسیار زیاد هستند و هر کس به آن جا مراجعه کند قطعا لباس کاری که مد نظرش باشد را پیدا خواهد کرد.

برای خرید لباس فرم در گمرک هم میتوانید به صورت حضوری مراجعه کنید که از طریق مترو و ایستگاه راه آهن هم امکان پذیر است و هم اینکه به صورت غیر حضوری هم میتوانید برای سفارش اقدام کنید چرا که فضای مجازی و اینترنت این فرصت را به ما می دهد.

مرکز خرید پوشاک مشاغل گمرک با توجه به موقعیت بسیار خوبی که دارد و به باربری ها هم نزدیک است باعث شده است همه خریداران تمایل داشته باشند از آنجا برای خرید لباس کار های مد نظر خود اقدام کنند.لباس کار گمرک

قیمت لباس کار در گمرک

با توجه به اینکه تعداد فروشگاه های عرضه کننده لباس کار در منطقه گمرک تهران نسبتاً زیاد است این موضوع باعث شده است که بازار لباس کار در این منطقه یک بازار کاملا رقابتی باشد و این موضوع سبب شده است که قیمت‌های اعلام شده از سوی فروشگاه‌های متعدد بسیار مناسب باشد.

با توجه به این موضوع می توانیم با مراجعه به منطقه گمرک تهران هر نمونه از لباس کار را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنیم و اغلب به قیمت تولید توسط این فروشگاه ها به فروش می‌رسد چرا که این فروشگاه ها به نوعی نمایندگی ها و یا فروشگاه هایی از سوی کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده به حساب می‌آیند‌.

قیمت هر دست لباس کار در گمرک و یا هر محله ای بر اساس پارامتر های زیادی مشخص می شود که برخی از آن ها عبارتند از:

  1. کیفیت پارچه
  2. نوع دوخت
  3. میزان سفارش (تکی یا عمده)
  4. نحوه خرید (اینترنتی یا حضضوری)
  5. محل خرید
  6.  و دیگر عوامل

برای اطلاع از قیمت روز انواع لباس کار در تهران کافی است از طریق مسیرهای ارتباطی که در این سایت قرار داده شده است با کارشناسان فروش شرکت ما ارتباط برقرار کرده و به این مهم دست یابید.لباس کار گمرک

فروشگاه تولیدی لباس کار محله گمرک تهران

در تهران مراکز زیادی برای عرضه انواع لباس کار وجود دارد که از جمله آن ها می توانیم به میدان حسن آباد و خیابان‌ های اطراف آن و همچنین به محله گمرک تهران که میدان رازی و خیابان‌های اطراف آن می‌باشد اشاره کرد که این دو محل از مراکز اصلی خرید و فروش لباس کار و سایر لوازم ایمنی فردی در تهران به حساب می‌آید.

در محله گمرک تهران بیشترین فروشگاه برای لباس کار وجود دارد که در تمام کوچه و خیابان های آن شاهد کارگاه و یا فروشگاهی برای لباس کار هستیم که بعضا خود تولید کننده هستند و یا کاسب فعال در این زمینه می باشند.

برای دریافت آدرس فروشگاه تولیدی لباس کار محله گمرک تهران کافی است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا آدرس دقیق فروشگاه تولیدی ما را دریافت کنید و سپس با مراجعه به آنجا نمونه های مختلف لباس کار را بعد از بررسی کیفیت ها و قیمت های اعلام شده خریداری کنید.لباس کار گمرک

فروشگاه تجهیزات ایمنی در گمرک

نام گمرک و میدان رازی برای تهرانی ها یعنی لباس کار و ایمنی و دلیل ان ها همانطور که گفته شد وجود فروشگاه های بسیار زیاد برای این محصولات در این منطقه می باشد که شاید بیش از صد ها فروشگاه در این زمینه فعالیت می کنند.

در اطراف میدان رازی و خیابان ها دیگر مانند خ کارگر جنوبی و خیابان امام خمینی تعداد بسیار زیادی فروشگاه لوازم ایمنی فردی از قبیل لباس کار، کفش ایمنی و دگیر محصولات ایمنی است که با یکدیگر در رقابت هستند.

به علت اینکه بازار لباس کار و ایمنی در گمرک بسیار رقابتی است این موضوع باعث شده است فروشگاه ها نتوانند قیمت های نامتعارفی بیان کنند و این یعنی اینکه اگر بتوانید به محله گمرک تهران مراجعه کنید خواهید توانست با ارزان ترین حالت ممکن تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود را خریداری کنید.فروشگاه تجهیزات ایمنی میدان رازی

پخش لباس کار میدان گمرک

پخش انواع لباس کار در میدان گمرک و یا بهتر اگر بگوییم میدان رازی تهران با قدرت و قوت بسیار زیادی از طرف فروشگاه ها و کاسبان حاضر در این منطقه و خیابان هایی مانند کارگر جنوبی، هلال احمر و … انجام می شود و به نوعی علاوه بر تهران اصلی ترین بازار برای لباس کار و ایمنی در کل کشور به حساب می آید.

دلیل اصلی اینکه می گوییم این منطقه از تهران اصلی ترین بازار لباس کار در ایران است را بر اساس تجربه و کسب اطلاعات گسترده است و اگر یک روز به باربری های این منطقه مراجعه کنید خواهید دید لباس کار های متنوع به شهر های مختلف ایران مانند مشهد، اصفهان، اراک و یا ارسال لباس کار بندرعباس به عنوان یکی از شهر های مهم و دارای صنایع مختلف، ارسال می گردد.

در میدان رازی نمونه های مختلف لباس کار مانند لباس کار خدمات شهری، لباس کار گارگران و مهندسان و… در طرح ها و مدل های متنوع پخش میگردد و اکثر فروشنده های لباس کار در این منطقه خود تولید کننده نیز هستند.

با سفارش لباس کار از شرکت های پخش لباس کار میدان گمرک در واقع خریدی بدون واسطه و یا با حداقل ترین واسطه را تجربه خواهید کرد که ما با داشتن یک نمایندگی فعال در این محل شرایط سفارش را برای مشتریان خود بسیار راحت کرده ایم.

8

  1. ببخشید من حضوری میخوام بیام به آدرس فروشگاه لباس کارتون در گمرک
    میخواستم ببینم شما علاوه بر لباس کار سایر تجهیزات ایمنی فردی رو موجود دارید؟
    مثل کفش کار، کلاه کار و…

    • بله همه لوازم ایمنی فردی شامل
      لباس کار
      کفش کار
      دستکش کار
      کلاه ایمنی کار
      عینک ایمنی
      گوشی ایمنی
      و…
      در فروشگاه ما موجود هست

    • از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب فروشگاه باز هست
      بله ارسال هم داریم
      داخل شهر تهران با پیک
      شهرستان ها با باربری یا تی باکس

  2. سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید آیا در فروشگاه لباس کار در محله گمرک تهران به صورت عمده فروش دارید یا فقط به صورت تکی لباس کار عرضه می کنید؟

    • هم به صورت عمده و هم به صورت تکی انواع لباس کار و سایر تجهیزات ایمنی فردی به فروش میرسد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما