فروش شلوار کار ضد آب با قیمت مناسب

شلوار کار ضد آب جز لباس کار های کاربردی و مفید برای افرادی است که پای آن ها در زمان طولانی در آب قرار دارد. علت اصلی آرتروز التهاب است قرار گیری مفصل در مدت زمان طولانی در آب یکی از شایع ترین علل آن است. در بسیاری از مشاغل که بیش تر تایم کاری آن با آب و محیط های مرطوب سروکار دارند استفاده از لباس کار ضد آب پیشنهاد میشود.

شلوار کار ضد آب و کاربرد آن

تماس بدن با آب خصوصا در ناحیه پاها برای مدت زمان طولانی برای سیستم ایمنی بدن مضر بوده و آسیب زا است.

در کشور های کره و چین علل بیش از ۷۰% از مشکلات و بهبود آن را در ناحیه پاها می دانند و درمان های بسیاری از جمله ماساژ درمانی ،طب سوزنی و.. را ابداع کرده اند.

شلوار کار ضد آب از جمله لباس های کاری است که ضمن ایجاد آراستگی و نظم در محیط کاری در جلوگیری از بیماری و آسیب به بدن جلوگیری کرده است که حتی درصورت نبود چکمه یا کفش ایمنی در محل کار مفید بوده است.

پارچه ای که برای ضد آب بودن در تولید شلوار و انواع پوشاک کار مورد استفاده قرار می گیرد پارچه شمعی است.

این پارچه قابیلت ضد نفوذپذیری آب را دارد لذا در شغل هایی که احتمال خیس شدن بدن وجود دارد از لباس هایی استفاده می شود که پارچه شمعی دارند.شلوار کار ضد آب

تولیدی شلوار مناسب برای کار

شلوار های کار اصولا از جنس پاچه هایی طراحی می شوند که هم فرسودگی آن در کوتاه مدت کمتر باشد و هم کاربردی باشد.

شلوار ها اصولا از جنس پارچه های نخی، پنبه ای، کتان، کجراه، زرین پود و… تهیه میشوند.

افرادی که در محیط های مرطوب، گرم، سرد و … مشغول فعالیت هستند باید لباس مناسبی را انتخاب کنند که از بیماری ها و پیشامد های ناگوار جلوگیری کنند.

تولیدی های که به طور اختصاصی به تولید و طراحی لباس و فرم کار می پردازند ضمن در نظر داشتن هر موقعیت شغلی و محیط کاری فرد دست به انتخاب پارچه میزند.

درمواردی که افراد برای مدت زمان طولانی در محیطی قرار دارد که با آب سروکار دارد بهترین انتخاب پارچه برای تولیدی ها شلوار کار ضد آب است.تولیدی شلوار کار

خرید شلوار کار ضد آب

ایرانی ها جز دسته افرادی هستند که کمتر به سلامتی خود اهمیت می دهند.

شاید از نظر اکثریت افراد جامعه در هر موقعیت شغلی که قرار دارند اهمیت لباس کار هنوز به طور کامل جا نیافتاده است و یا کارفرما به جای هزینه کمی که در ابتدا کار می تواند بکند و از بسیاری از آسیب های آتی جلوگیری کند چشم پوشی می کند و توجهی ندارد.

همانطور آب برای بدن و سلامتی لازم است مانند هر چیز دیگری کثرت آن مضر است و باید مراقبت شود.

توصیه پزشکان و طراحان به افرادی که عامل اصلی شغل آن ها را آب و محیط های مرطوب شکل میدهد استفاده از شلوار کار ضد آب و کاپشن ها و انواع تیشرت های ضد آب است.

با توجه به اهمیت بالای استفاده از شلوار کار لازم است تا بر اساس نوع فعالیت شغلی برای خرید آن اقدام نمایید.

برای خرید این محصول راه های زیادی وجود دارد که یکی از این مسیر ها بستر اینترنت و وب سایت های اینترنتی می باشد.

شما از طریق همین سایت و ارتباط برقرار کردن با کارشناسان بخش فروش خواهید توانست بهترین مدل های شلوار کار را با قیمت مناسبی خریداری کنید.خرید شلوار کار ضد آب

قیمت شلوار کار ضد آب

لباس های ضد آب معمولا از دو لایه و در موارد حرفه ای تر از چندین لایه تهیه میشوند که جلوی تماس آب با بدن را می گیرند.

این لباس کارها در مقایسه با سایر فرم های کار مقاومت و کیفیت بیشتری دارند که در بحث قیمت گذاری تاثیر به سزایی دارد.

درمواردی فقط پاها یا آب در تماس هستند و فقط شلوار کار ضد آب تهیه می شود.

درموارد دیگر فقط دست ها با آب تماس مستقیم دارند که لباس کار های پوشیده مثل کاپشن های آستین بلند ضد آب مورد استفاده قرار میگیرند.

اما معمولا علاوه بر رعایت نکات ابمنی، جهت نظم و آراستگی ست کامل شلوار و کاپشن تهیه می شود که قیمتش به صرفه تر از خرید به صورت تک و جداگانه آن می شود.

قیمت این شلوار بر اساس قیمت روز پارچه تعیین می شود و لذا برای اطلاع از قیمت روز هر زمان که تصمیم به خرید گرفتید با ما ارتباط برقرار کنید.قیمت شلوار کار ضد آب

فروش کاپشن و شلوار ضد آب

در مراکز خرید و فروشگاه ها و همچنین خرید های آنلاین و اینترنتی جهت تصمیم گیری بهتر و بررسی قیمت ها، لباس کار ها بصورت ست کاپشن و شلوار، تیشرت و شلوار، مانتو و شلوار ارائه می شود.

لباس های ضد آب یا بصورت یکسره و سرهمی تولید می شود یا بصورت شلوار کار ضد آب و کاپشن ضد آب که هم بصورت جداگانه و هم بصورت ست به فروش می رسد.

کاپشن و شلوار ها نسبت به لباس های یکسره و بیلرسوت ها کاربردی تر هستند و قیمت مناسب تری دارند که در مواقعی نیز میتوان هرکدام را استفاده نکرد اما لباس های سرهمی را نمی توان به این صورت استفاده کرد.

فروش عمده و تکی پوشاک کار ضد آب از طریق همین سایت انجام میشود و قیمت فروش همان قیمت تولید است چرا که ما خود تولید کننده و فروشنده انواع لباس کار هستیم.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما