لباس کار سرهمی دو بند (مشخصات، قیمت و فروش)

لباس کار سرهمی دو بند یکی از لباس هایی است که در شغل های مختلف به خصوص فصل تابستان و بهار مورد استفاده قرار می گیرد و از این رو در این مقاله در رابطه با مشخصات و همچنین قیمت فروش این نوع از لباس کار توضیحاتی ارائه خواهیم کرد لذا با ما همراه باشید.

لباس کار سرهمی دو بند

مشخصات لباس کار دوبنده

لباس کار از نظر ظاهری تنوع زیادی دارد و تولید کننده ها نیز در تلاشند تا بتوانند با تولید و ارائه نمونه ها و مدل های مختلف لباس کار پاسخگوی نیاز تمام سلیقه ها باشند و از این رو یک گروه تخصصی برای طراحی لباس کار ها دارند تا بتوانند گوی رقابت را از سایر تولید کننده ها بربایند.

یکی از لباس کار های مهم در صنعت کشور لباس کار دوبنده می باشد که یک لباس کار سرهمی است اما تفاوت های جزئی ای هم با یکسره ها دارد و آن ها این است که در ناحیه بالاتنه پشت و جلوی لباس کار به وسیله دو عدد بند که از روی شانه ها عبور می کند به هم متصل می شوند و در واقع فاقد آستین نیز است.

لباس کار های دوبنده که به آن سرهمی دو بند نیز فته می شود در شغل های مختلف مانند تاسیساتی استفاده می شود و همجنین لباس کار لوله کشی و شغل های مشابه هم این نوع از لباس کار می باشد.لباس کار سرهمی دو بند

انواع لباس کار سرهمی دو بند

یکی از دسته بندی های اصلی لباس کار، لباس کار دوبنده است اما همین لباس کار نیز نمونه های مختلفی دارد که این تنوع باعث می شود تا گروه های مختلف با توجه به نیاز و سلیقه خود این لباس کار را انتخاب کنند.

به عنوان مثال در شغل رنگ کاری از لباس کار دوبنده با رنگ روشن مانند سفید و یا کرم مورد استفاده قرار می گیرد و لذا یکی از دسته بندی های لباس کار دو بند بر اساس رنگ است.

لباس کار یکسره دو بند از نظر نوع پارچه نیز تنوع دارد به طوری که لباس کار دوبنده لی و یا کتان نمونه های مختلفی از لباس کار مرد بررسی ما هستند که کاملا با یکدیگر تفاوت دارند که پارچه آن ها عامل دسته بندیشان می باشد.لباس کار سرهمی دو بند

قیمت لباس کار دوبنده

لباس کار دوبنده با توجه به اینکه از پارچه به نسبت کمتری در مقایسه با لباس کار های دو تیکه و یا سرهمی تولید می شود این موضوع باعث شده است قیمت تمام شده مناسب تری نسبت به دیگر لباس کار ها در هنگام استفاده از یک پارچه مشخص داشته باشد.

قیمت لباس کار دوبنده در زمانی که از پارچه کجراه نوآوران تولید شده باشد در حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود و در سایر پارچه ها دارای قیمت های مختلفی است چرا که قیمت پارچه ها با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارد.لباس کار سرهمی دو بند

مرکز فروش لباس کار سرهمی دوبنده

از آنجایی که تقاضا برای لباس کار سرهمی دوبنده زیاد است باعث شده است در فروشگاه ها و مراکز فروش لباس کار به فراوانی یافت شود و با توجه به این موضوع میتوان برای خرید نمونه های مختلف این لباس کار به بازار تجهیزات ایمنی مراجعه کرد.

فروش لباس کار دوبنده توسط وب سایت های اینترنتی که به صورت تخصصی بر روی تجهیزات حفاظت فردی و لباس کار فعالیت می کنند انجام می شود که سایتی که در حال حاضر در آن قرار دارید یعنی آراد لباس کار یکی از این سایت ها بود و شما پس از ارتباط گرفتن با مشاورین شرکت ها و دریافت مشاوره کاملا رایگان خواهید توانست برای سفارش غیر حضوری اقدام کنید و البته لازم است بدانید به صورت حضوری ام خواهید توانست به محل ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما